Sabtu, 6 Julai 2013

746. Selamat kepagian untuk semua. Berhati hati di jalan raya, jangan lupa itu KUPI.

Salam All. 
Photo: Oh. di situ rupanya. hehe, kamurang sudah pernah sampai kaini? best + penat tapi berbaloi lah jugak kalau sudah sampai sini. ;)

- ZamilDePagun -
Selamat kepagian untuk semua. Berhati hati di jalan raya, jangan lupa itu KUPI. 
Nama yang di abadikan sana Kinabalu, mimang dah menjadi legend.
Photo: Nama yg di abadikan sana Kinabalu, mimang dah menjadi legend.
-klin-
kalau dah masuk dalam Gua, abadikan nama di batu batu sebagai tanda pernah masuk sini Gua madai, jangan saja penunggu tu ikut sampai rumah. kikiki
Photo: kalau dah masuk dalam Gua, abadikan nama di batu batu sebagai tanda pernah masuk sini Gua madai, jangan saja penunggu tu ikut sampai rumah. kikiki
-klin-
Sebelum pi masuk dalam gua madai, ada amaran! hehehe
Photo: Sebelum pi masuk dalam gua madai, ada amaran! hehehe
-klin-
Gua Madai. Kalau ada sesiapa yg tersesat disini, sila ceritakan pengalaman ngeri anda, mana tau ada terjumpa makluk asing. 
Photo: Gua Madai. Kalau ada sesiapa yg tersesat disini, sila ceritakan pengalaman ngeri anda, mana tau ada terjumpa makluk asing.
-klin-
Selamat pagi dulu kamurang, pastikan tutup gas. tutup karan, sebelum meninggalkan rumah okkk. kasi kunsi semua. 


Haha, kalau lah masa saya p tahan tu teksi dia p jawab begini, saya limpar dia pakai kasut oh.  
Photo: Haha, kalau lah masa saya p tahan tu teksi dia p jawab begini, saya limpar dia pakai kasut oh. :-P

- ZamilDePagun -
Oh. di situ rupanya. hehe, kamurang sudah pernah sampai kaini? best + penat tapi berbaloi lah jugak kalau sudah sampai sini. 
Photo: Oh. di situ rupanya. hehe, kamurang sudah pernah sampai kaini? best + penat tapi berbaloi lah jugak kalau sudah sampai sini. ;)

- ZamilDePagun -
- ZamilDePagun -

Anting-anting jenis baru baini kali. spesel sikit, ada gangat. haha 
Photo: Anting-anting jenis baru baini kali. spesel sikit, ada gangat. haha ;)

- ZamilDePagun -
Lebih muatan nii...
Photo: Lebih muatan nii...
-klin-
Rindu sy pakai tu sikutan o...mcm sy nampak sy punya ninik bejual jual..
Photo: Rindu sy pakai tu sikutan o...mcm sy nampak sy punya ninik bejual jual..
-klin-

Selamat tengahari..kalau tiada gas..ni pun bulilah..jangan selalu buat beginilah.
Emergency saja

Photo: Selamat tengahari..kalau tiada gas..ni pun bulilah..jangan selalu buat beginilah.
Emergency saja
-klin-
di hutan apa pun boleh.....
Photo: di hutan apa pun boleh.....
-klin-
Sumber:

shared Sabah Bagus Bah's photo.


Perhatian: Pemaparan tajuk-tajuk, gambar-gambar dan segala bagai, adalah pandangan dan pendapat peribadi yang lebih menjurus kepada sikap dan sifat untuk menjadi lebih baik dengan mengamalkan gaya hidup menurut perentah dan larangan Allah S.W.T., antaranya bersikap dengan tiada prasangka, tidak bertujuan untuk kebencian, tidak berkeperluan untuk bersubahat dengan perkara bohong dan tiada kaitan dan berkepentingan dengan mana-mana individu. Jujur., aku hanyalah hamba Allah S.W.T., yang hina dina. BERSANGKA BAIK KERANA ALLAH S.W.T..

Tiada ulasan: