Jumaat, 12 Julai 2013

886. Harapan seorang wanita.

Assalamualaikum w.b.t/لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

shared Persekutuan Melayu Republik Arab Mesir (PMRAM)'s photo. "Memartabat Keilmuan Memimpin Kesatuan"[ Terkini Isu Semasa Mesir ] 

Jumaat | 12 Julai 2013 | 11.02 pagi

Suasana di medan Rabaah Adawiyyah, mereka mengisi masa terluang dengan membaca al-Quran.

sumber : R.N.N | شبكة رصد


~ JIKA AKU SUDAH MENIKAH NANTI ~
~> Aku ingin menjadi seorang isteri yang senantiasa bertakwa kepada Allah dan mengikuti apa yang Rasulullah Sabda dan Teladankan.

~> Aku ingin menjadi seorang isteri yang senantiasa hormat,
taat serta patuh kepada suami.

~> Aku ingin menjadi seorang isteri yang senantiasa minta izin kepada suami jika hendak bepergian.

~> Aku ingin menjadi seorang isteri yang senantiasa mengghargai dan menerima pemberian suami serta tidak akan banyak menuntut.

~> Aku ingin menjadi seorang isteri yang senantiasa menjaga kehormatan diri ketika suami tak ada di rumah.

~> Aku ingin menjadi seorang isteri yang senantiasa menjaga kehormatan dan harta suami.

~> Aku ingin menjadi seorang isteri yang senantiasa berusaha menyenangkan dan menghibur hati suami disaat suami sedang ada masalah.

(Harapan seorang wanita)

Udin : Jenguk yuk?.
Tarjo : “siapa yg sakit?”.
Udin : Ibunya jono.
Tarjo : “sakit apa?”.
Udin : jantung .
Tarjo : ya ampun kapan sakitnya?”.
Udin : katanya sih ntar Sore.
Tarjo : @?#*#//???.

Rino : Bapak kamu RINO ya?.
Udin : koktau? .
Rino : soalnya aku ini bapakmu nak.
Udin : oh iyah.

Absen dulu Yuk, yang Hadir dari kota mana aja nih..?

Like This;
Lautan Cinta penuh Berkah
◦◦◦◦◦
Bismillah... Gabung yuk di FP ini; Kumpulan Cerita | Cinta | Lucu | Motivasi | dan Tempat Mencari Teman™ ¤ Untuk membaca dan Mengetahui; ‘‘Macam-Macam Surga’’

In Syaa Allah Bermanfaat. 
shared Jkkk Fan Club's video
shared Jkkk Fan Club's video:~ https://www.facebook.com/photo.php?v=392372734201316
Ternow

berduyung-duyung mujahidin masuk syria Allahuakbar 3x

Doakan mereka .. Jkkk Fan Club

Perhatian: Pemaparan tajuk-tajuk, gambar-gambar dan segala bagai, adalah pandangan dan pendapat peribadi yang lebih menjurus kepada sikap dan sifat untuk menjadi lebih baik dengan mengamalkan gaya hidup menurut perentah dan larangan Allah S.W.T., antaranya bersikap dengan tiada prasangka, tidak bertujuan untuk kebencian, tidak berkeperluan untuk bersubahat dengan perkara bohong dan tiada kaitan dan berkepentingan dengan mana-mana individu. Jujur., aku hanyalah hamba Allah S.W.T., yang hina dina. BERSANGKA BAIK KERANA ALLAH S.W.T..

Tiada ulasan: